I wish .

Zööp..

Vill bara ta upp några saker innan inlägget börjar. Bara för att man är upprörd, ledsen, arg eller allmänt deppig så måste det inte handla om en kille, okej? Visst oftast är dom iblandade, men de måste inte alltid vara main focus hela tiden. Ville bara ha de sagt. En till sak, tack till er som skrivit till mig privat och försökt peppa mig och faktiskt brytt er, ni är fan underbara :)

Vart befinner jag mig just nu i min situation? Jag känner mig faktiskt mycket bättre, starkare på ett vis. Vet inte om det var tack vare dom som visade att man faktiskt inte är ensam om allt utan att de finns alltid folk runt om dig som finns där för dig. Gäller bara att våga be om hjälp eller våga prata med någon och inte bara sitta och låta de växa inom än. Försöker fixa en sak i taget men de blir inte alltid bra, men jag har inte bråttom så jag ska fortsätta försöka. Min vän "hoppet" står fortfarande troget vid min sida :)

Just nu sitter jag och planerar mitt zumbapass, går inte som tänkt eftersom varje låt man lyssnar på försvinner man i, sitter och lyssnar texten och bara gungas av melodin. Okej, lyssnar inte på värsta salsa låtarna och blir deep, haha, nej nej.. Just nu är de R.kelly som fastnat i mitt system, verkligen passande :P Aja, vill jag verkligen analysera texter så kör jag på Pitbull, mannen är en poet! HAHAHA...

Lämnar er med en skön låt som faktiskt nu fick mig att tänka på att jag inte sett nya Batman :P
Oh well, take care :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu