Bittersweet when I think about you .

Helgen blev inte som jag hade tänkt mig, men de kvittar nu. Har jobbat istället för att roa mig, aja de funkar väl. Har så mycket i huvudet nu att rätt skönt att inte träffa någon och bara ha tid att ställa allt till rätta i huvudet. Jag tror jag har lyckats rätt bra. Ensam gör dig stark, mjaa, de stämmer for once till en viss del :)
Inatt blir de lite mer jobb och sedan jobbar jag inte förens torsdag natt. Men känns som att jag ändå har fullt upp även fast jag ska vara ledig. Aja, får ta en dag i taget, right?

Ska börja ta hand om mig själv mer, ta tag i träningen, se till att jag vilar ordentligt, äter som jag ska och inte bry mig om något annat. Just nu är de bara jag som gäller för mig, haha.. Som de egentligen borde vara jämt för alla, ta hand om sig själv innan man tar hand om alla andra :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu