"Shake what ya mama gave yaaa"

(rubrik) - gäddhäng och stora bröst-.- HAHAHAHAAH , bara skojar!
Att gå ut och gå med hunden med musik i öronen klart som fan att jag står och torrjuckar träd och buskar lite här och var.. Shakin' some ass mot någon random människa, eller något djur.. Nej men de är bland de bästa jag vet faktiskt.. Alltså inte torrjucka saker, utan att gå hem efter man jobbat natt med sköna gamla/nya låtar i öronen.. Ingen annan är vaken vid den tiden på morgonen så man har liksom 15 minuter på sig att göra va fan man vill ute, no one will judge you :D  ...that did not come out right?
Nej nu ska jag sova, peace!
Bjuder på några av dagens "påväg hem" låtar :P

Kommentarer
Postat av: Tess

Tanja! :)

Kan inte du berätta för mig hur man får in videos in i ett inlägg? :)

2012-07-30 @ 22:19:34
URL: http://theresesfoto.blogg.se/
Postat av: Espinoza

Hahahh eller bilen Tanja! Du får inte glömma bilen!!

2012-08-02 @ 09:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu