Borde plugga, borde plugga, borde plugga..

Hej igen. Självklart ska man vilja skriva och uppdatera när man egentligen inte har tid att sitta vid datorn (om inte den tiden spenderas på att plugga). Aaaanyway, eftersom det var längesen jag hade ett socialt liv och vissa undrar om jag faktiskt lever så tänkte jag uppdatera och säga att, ja, jag lever :)
Vill komma ifatt med plugget så att de inte blir så mycket precis innan tentan men det går inte så bra, allt annat är så intressant när man egentligen borde plugga..
 
Vi hade föreläsning angående vårdhygien idag och läraren är så skön;
"...och man ska va försiktig med att bli smittad.. kan ske genom samlag men de kommer nog inte hända på sjukhuset, eller, om de vore Grey's Anatomy kanske men så är inte svenska sjukhus va jag vet" hahahah..
Jag knarkar sönder Grey's Anatomy för tillfället, är på 3 säsongen, den är på i bakgrunden när jag pluggar 24/7.. Önskar jag hade betyg för att bli läkare, oh well, babysteps.. haha sjuksköterska är väl de närmsta jag kommer :P
 
Nej nu babblar jag bara, så laaater...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu