"Fitness24seven"

Tar en paus igen från studierna, haha.. Mer pauser än plugg känner jag, höhö..
Tänkte berätta om ett rätt så nytt gym i Jönköping, "Fitness24seven". Den ligger vid Sesamgallerian, man går in och en våning ner, på kvällen efter 22.00 så går man in utanför entrén till sesamgallerian genom "nattingången". Som man hör på namnet så har de öppen 24 timmar. Det är väldigt stor yta och många bra maskiner. Löpband/crosstrainers med tv:n framför (halleluja! haha), sedan finns de även ett "tjejgym". Som man hör på namnet så är de ett mini gym i gymmet som ligger avskärmat i ett annat rum där tjejer kan springa och gymma som dom vill utan att känna sig uttittade. Inte för att jag personligen tror att någon annan bryr sig om du är tjej eller kille som gymmar men men de verkar som en bra idée för dom som precis börjat träna :)
 
Jag betalar ca 1000 kr för ett helt år, men annars kostar det mig 169kr/mån (student). Det är inte bindande och man bestämmer sig att betala månadsvis. Man får kort som fungerar i alla städer där "Fitness24seven" finns, som t.ex Lund, Sthlm, Gbg. Jag tränade för första gången idag på gymmet och allt är så fräsht, särskilt omklädningsrummen. Bra personal som hjälper till om de är något man undrar. Väldigt nöjd med mitt medlemskap! :)
 
-------> FITNESS24SEVEN <--------
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu